Dzisiejsze decyzje czy ,,czego to ja nie zrobię''

piątek, 6 lutego 2009 ·

,,Nie chwal się dniem jutrzejszym bo nie wiesz co dzień może
przynieść'' Przyp. Sal. 27,1

Mogę mówić o planach, mogę snuć marzenia, mogę wybiegać swoimi myślami
i słowami do przodu i do tyłu. kwestia jest taka, że jeśli tworzę
rzeczywistość której nie ma i sobe ją przypisuję to działa to źle nie
tyle na innych (mogą się zdołować albo zachwycić) ale też na mnie.
chwaląc się przyszłością, porównuję tak naprawdę chmurę z chmurą.
Ludzie słysząc to, porównują swoje obecne życie z moją przyszłością i
wypadają słabo. Niektórzy mówią o przyszłości żeby się dowartościować
- wyjść ponad obecne porażki i pomieszkać choć krótko w willi z
basenem.
W kontekście tego wersetu ważne jest to co tu i teraz oraz życie
dzisiejszych decyzji, bo one doprowadzą mnie do mojej wspaniałej
przyszłości.

0 komentarze:

god of this city