Chcesz być wielki?

poniedziałek, 2 marca 2009 ·

Mt 20:26
Nie tak będzie u was. Lecz kto by między wami chciał stać się wielkim, niech będzie waszym sługą.

Niektórzy myślą, że jak się trochę uniżą, trochę zrezygnują ze swoich racji to Bóg ich kiedyś ustawi w takim miejscu gdzie wszyscy inni będą im ulegali.
Jak trochę pocierpią to kiedyś dojdą do miejsca wywyższenia.
Na szczęście jest tak że podczas gdy się uniżasz i służysz innym to wtedy jesteś wielki i wtedy dostępujesz błogosławieństwa.
Ja nigdy tak nie myślałem - myślałem że coś za coś jak ja trochę posłużę to moja wielkość objawi się tak że inni mi będą służyć - no way!
Musimy uznać to, że wtedy gdy służymy innym to jest tak wartościowe że wtedy jesteśmy wielcy. Nie wtedy gdy inni nam pomagają.
Eh, może różnica subtelna ale bardzo ważna i praktyczna



0 komentarze:

god of this city